null

به کمک سرویس جلسات ابری شوکا، می‌توانید جلسات مجازی‌تان را برای زمانی از پیش تعیین‌شده به‌صورت «یک‌باره» یا «تکرارشونده» تنظیم و دعوت‌نامه شرکت در آن جلسه را به‌صورت خودکار برای مدعوین جلسه ارسال کنید (از طریق پیامک و ایمیل).

سپس افراد دعوت‌شده در جلسه، فهرستی از جلساتی که به آن دعوت‌شده‌اند را در نرم‌افزار ابری شوکا (ویندوز، اندروید و …) مشاهده نمایند و در زمان مقرر وارد جلسه مجازی شوند.

دریافت نرم‌افزار Shooka Cloud و ثبت‌نام در آن برای همگان رایگان است و افرادی که برای اولین بار به جلسات ابری شوکا دعوت می‌شوند، می‌توانند به‌آسانی (کمتر از ۵ دقیقه) و بر اساس راهنمایی‌های ارائه‌شده از طریق پیامک یا ایمیل ثبت‌نام کرده و به جمع کاربران شوکا بپیوندند. این امر کمک می‌کند شما از درون سازمان بتوانید بدون محدودیت به افراد درون و بیرون سازمان دسترسی داشته باشید و آن‌ها را بدون محدودیت در فاصله جغرافیایی به جلسات مجازی ویدئویی کوچک یا بزرگ خود دعوت نمایید.

ویژگی های سرویس جلسات ابری

به اشتراک گذاری : فایل‌های عکس، تصویر و نمودار، برای همه حاضران در جلسه .
دارای قالب برای جلسات جهت برنامه ریزی و برگزاری جلسات “تکرار شونده”
امکان ضبط جلسات
قابلیت نظرسنجی، حضور غیاب و رای گیری
امکان برگزاری همزمان جلسات مختلف در اتاق های مختلف
محیط کاربری و راهنمای استفاده کاملا فارسی

قدرت گرفته از ابر شوکا
دسترسی به مدعوین خود از میان تعداد نامحدود افراد در درون و بیرون سازمان
دریافت رایگان و ثبت نام آسان در نرم‌افزارهای شوکا (برای پلتفرم های مختلف )
امکان مدیریت جلسات در حال برگزاری (مدیریت جلسات)
اطلاع رسانی خودکار به مدعوین جلسه از طریق پیامک و ایمیل
دارای کارتابل جلسات در نرم افزار برای رویت و آگاهی کاربر از جلساتی که به آن دعوت شده
امکان حضور و غیاب در جلسه

آشنایی با سرویس های شوکا