شوکا شبکه ویدئو کنفرانس ایران

تضمین امنیت پایدار

شوکا دارنده گواهینامه پدافند غیر عامل

null

مقایسه شوکا با فروشندگان محصولات سخت افزاری و نرم افزاری

هرچند ماهیت این مقایسه امر درستی نیست (این مقایسه، شبیه مقایسه فروشندگان دستگاه تلفن همراه با شیوه به‌کارگیری آن دستگاه تلفن است) چراکه سرویس‌های شبکه ویدئو کنفرانس ایران بسیار متفاوت با فروش و ارائه‌کننده تجهیزات است، شوکا فراتر از یک Service Provider، فناوری ویدئو کنفرانس را در قالب سرویس به شما ارائه می‌کند.

اما ازآنجاکه همچنان تمایز این نوع خدمات بی‌رقیب شوکا با فروشندگان محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای معدودی از افراد مشخص نیست، می‌خواهیم این مقایسه را دقیق در سرفصل‌های صحیح، به اطلاع شما برسانیم:

فروشندگان محصولات
فروشندگان محصولات
  • پس از امضای قرارداد تعهد فروشنده به اتمام می رسد.
  • همواره هدفشان متقاعد کردن مشتری برای فروش محصولاتشان است. موفقیت فروشندگان در گرو فروش محصول است.
  • تمرکز آنها بر روی محصولات و فناوری های ارائه شده توسط خودشان است و باید تمرکز و انتخاب شما را هم به سوی همین محصولات ببرند.
  • اکثر برندها و محصولات موجود در بازار ایران، به دلایل مختلف از جمله تحریم ها، هیچ نماینده رسمی در ایران ندارند. بنابراین اکثر این محصولات به صورت غیر قانونی، بدون مجوز، بدون لایسنس (کرک شده) در بازار وجود دارند.
  • پس از خرید همواره باید از به‌روز بودن گریزان باشید چرا که در صورت بروز شدن تجهیزات، به ناچار باید تجهیزات جدید را جایگزین تجهیزات قدیمی کنید.
  • در ابتدای خرید تجهیزات مجبور به تهیه سخت افزار با حداکثر نیاز خود خواهید بود. چرا که در آینده با مشکلاتی چون : عدم وجود محصول در بازار، توقف تولید محصول، یا حتی غیر قابل توسعه بودن محصول مواجه بشوید.
  • در ابتدای خرید تجهیزات مجبور به تهیه سخت افزار با حداکثر نیاز خود خواهید بود. چرا که در آینده با مشکلاتی چون : عدم وجود محصول در بازار، توقف تولید محصول، یا حتی غیر قابل توسعه بودن محصول مواجه بشوید.
  • تمامی ریسک مالی ناشی از خرید تجهیزات، نگهداری و راه اندازی آنها بر عهده خود شماست.
  • مشتریان محصولات چاره ای جز خرید یکجای تجهیزات در ابتدای کار را ندارند. *نیاز به تامین هزینه های بهره برداری از قبیل : دیتا سنتر ، سرورها، نیروی انسانی متخصص و ... هزینه های اضافی را به مشتری تحمیل می کنند.

شوکا

مقایسه در
  • تعهد
  • هدف
  • تمرکز
  • امنیت
  • به روز رسانی
  • توسعه پذیری
  • پشتیبانی
  • ریسک
  • هزینه

شوکا
شوکا
  • پس از امضای قرارداد تعهد شوکا آغاز می شود.
  • همواره به دنبال کسب رضایت مشترک، موثر بودن در سازمان مشترک و انجام و گسترش تعهدات خود است. موفقیت شوکا در گرو موفقیت و رضایت مشترکانش است.
  • تمرکز شوکا بر روی فناوری های نوین روز و بکارگیری آنها در سرویس های ویدئو کنفرانس است، که در نهایت منجر به این میشود که تمرکز مشترک صرفا بر روی کار باشد نه محدودیت ها.
  • دارنده مجوز پدافند غیر عامل می باشد و با وجود واحد SOC در شوکا، همواره امنیت برقراری ارتباطات رصد شده و راهکارهای امنیتی بهینه سازی می شود .
  • شوکا همواره فناوری های نوین را به صورت سخت گیرانه و با در نظر گرفتن شرایط ظرفیت های انتقال داده در کشور، زیرساخت های موجود و ... ، سرویس های خود را ارتقا داده و به صورت رایگان برای همه مشتریان خود به روز می کند.
  • معماری شوکا توسعه پذیر بوده و با هرگونه تغییر ظرفیت و ساختار سازگاری دارد.
  • در شوکا SLA وجود دارد و بر همان اساس سطح خدمات مورد نظر شما، تضمین میشود . بعلاوه تیم متخصص پشتیبانی شوکا به صورت 24 ساعته ، حضوری و غیر حضوری در کنار شما هستند تا مشکلات کوچک و بزرگ شما را رفع کنند
  • شوکا ریسک مالی و تعهد برقراری ارتباطی موثر را برای شما پذیرفته است.
  • تنها بر اساس ظرفیت خدمات دریافتی شان هزینه پرداخت می کنند و نه بیشتر! *نیازی به هزینه برای خرید تجهیزات ندارند.

خدمات شوکا چگونه است؟

تمامی سازمان‌ها و کسب‌وکارها برای رفع نیازهای خود اقداماتی انجام می‌دهند. این اقدامات در ۴ سطح مختلف به انجام می‌رسد، از خرید تجهیزات تا خرید خدمت یا دریافت سرویس. برای آشنایی بیشتر از نحوه ارائه خدمات و سرویس‌های شبکه ویدئو کنفرانس ایران (شوکا)، قصد داریم تمام این موارد را برای شما شرح دهیم:

۱- خرید محصول یا فنّاوری

با خرید محصول مسئولیت راه‌اندازی، بهره‌برداری و بهره‌وری از محصول یا سرویس همراه آن بر عهده سازمان قرار می گیرد.

در این روش فروشنده فنّاوری، دانش و یا محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تنها اصالت محصول خود را برای شما تضمین می‌کند و شما آگاهانه ریسک بازدهی، تامین نیروی انسانی برای بهره‌برداری و نگهداری، زمان لازم برای رسیدن به بهره‌برداری‌، نشر فرهنگ‌سازمانی و… را می پذیرید.

۲- استفاده از سرویس

برای کاهش دردسرهای و صرفه جویی های اقتصادی، گاهی سازمان‌ها می‌پذیرند از تجهیزات و زیرساخت‌های موجود و اشتراکی استفاده کنند.

مثال این مورد، استفاده شما از اپراتورهای تلفن همراه یا استفاده از سرورها در دیتاسنترهای بزرگ است که هم هزینه راه‌اندازی بزرگی را از دوش شما برمی دارد و هم بر اساس یک SLA می‌توانید توقعات خود را از سرویس‌دهنده داشته باشید؛

اما ضعف بزرگ این سطح از خدمات اینجاست که بسیار عمومی هستند و اصلاً قابل سفارش سازی نیستند.

۳- استفاده از سرویس‌های هدف محور

این پسندیده‌ترین حالت برای یک سازمان است که سرویس‌های خود را بر اساس اهداف و چهارچوب سازمانی خود دریافت کند؛ سرویسی که کاملاً منطبق با نیازهای سازمانی او باشد. بر اساس کسب‌وکار کشور و منطقه جغرافیایی او تدوین شود، تضامین بیشتری در SLA دریافت کند. کارکرد سرویس را با نیازهای سازمان همسو کند و حتی نوع کاربرد را منطبق با صنعت موردنظر خود دگرگون کند (پزشکی، امنیتی و …).

خدمات شوکا در این سطح و سطح بالاتر (سطح 4) از این قرار میگیرد.

۴- استفاده از سرویس‌های کاربرد محور

سازمان ها و کسب و کار های مختلف، شیوه ها و روند های متفاوتی برای اجرای امور دارند. اینکه علاوه بر استفاده از یک سرویس که ما را به هدفمان نزدیک می‌کند، بتوانیم راهکارها و خط و مشی سازمان خود را در این سرویس منعکس کنیم بدون آن که احتیاجی به‌جا به‌جایی و تغییر درروند اجرای امور داشته باشیم؛ خواستی بسیار مطلوب است.

این خواسته به دلیل منعطف نبودن سرویس‌ها و پرهزینه بودن برای ارائه دهندگان سرویس‌ها معمولا محقق نمی شود و همین امر بیشتر سرویس‌دهنده‌ها را در سطح دو و سه نگه می‌دارد؛

اما شوکا توانسته هر آنچه خواست شما است را برایتان مهیا کند. بخشی از امور را با ارائه API به‌صورت کامل به شما بسپارد و هر نوع سفارشی‌سازی در فرم، شکل و برند را در راستای خواسته‌های سازمان یا کسب‌وکار شما، به انجام برساند.

+ 1

۱- خرید محصول یا فنّاوری

با خرید محصول مسئولیت راه‌اندازی، بهره‌برداری و بهره‌وری از محصول یا سرویس همراه آن بر عهده سازمان قرار می گیرد.

در این روش فروشنده فنّاوری، دانش و یا محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تنها اصالت محصول خود را برای شما تضمین می‌کند و شما آگاهانه ریسک بازدهی، تامین نیروی انسانی برای بهره‌برداری و نگهداری، زمان لازم برای رسیدن به بهره‌برداری‌، نشر فرهنگ‌سازمانی و… را می پذیرید.

+ 2

۲- استفاده از سرویس

برای کاهش دردسرهای و صرفه جویی های اقتصادی، گاهی سازمان‌ها می‌پذیرند از تجهیزات و زیرساخت‌های موجود و اشتراکی استفاده کنند.

مثال این مورد، استفاده شما از اپراتورهای تلفن همراه یا استفاده از سرورها در دیتاسنترهای بزرگ است که هم هزینه راه‌اندازی بزرگی را از دوش شما برمی دارد و هم بر اساس یک SLA می‌توانید توقعات خود را از سرویس‌دهنده داشته باشید؛

اما ضعف بزرگ این سطح از خدمات اینجاست که بسیار عمومی هستند و اصلاً قابل سفارش سازی نیستند.

+ 3

۳- استفاده از سرویس‌های هدف محور

این پسندیده‌ترین حالت برای یک سازمان است که سرویس‌های خود را بر اساس اهداف و چهارچوب سازمانی خود دریافت کند؛ سرویسی که کاملاً منطبق با نیازهای سازمانی او باشد. بر اساس کسب‌وکار کشور و منطقه جغرافیایی او تدوین شود، تضامین بیشتری در SLA دریافت کند. کارکرد سرویس را با نیازهای سازمان همسو کند و حتی نوع کاربرد را منطبق با صنعت موردنظر خود دگرگون کند (پزشکی، امنیتی و …).

خدمات شوکا در این سطح و سطح بالاتر (سطح 4) از این قرار میگیرد.

+ 4

۴- استفاده از سرویس‌های کاربرد محور

سازمان ها و کسب و کار های مختلف، شیوه ها و روند های متفاوتی برای اجرای امور دارند. اینکه علاوه بر استفاده از یک سرویس که ما را به هدفمان نزدیک می‌کند، بتوانیم راهکارها و خط و مشی سازمان خود را در این سرویس منعکس کنیم بدون آن که احتیاجی به‌جا به‌جایی و تغییر درروند اجرای امور داشته باشیم؛ خواستی بسیار مطلوب است.

این خواسته به دلیل منعطف نبودن سرویس‌ها و پرهزینه بودن برای ارائه دهندگان سرویس‌ها معمولا محقق نمی شود و همین امر بیشتر سرویس‌دهنده‌ها را در سطح دو و سه نگه می‌دارد؛

اما شوکا توانسته هر آنچه خواست شما است را برایتان مهیا کند. بخشی از امور را با ارائه API به‌صورت کامل به شما بسپارد و هر نوع سفارشی‌سازی در فرم، شکل و برند را در راستای خواسته‌های سازمان یا کسب‌وکار شما، به انجام برساند.

بالغ بر

0

میلیون تومان

صرفه جویی ناشی از

حذف زمان سفرهای کاری

بالغ بر

0

میلیون تومان

صرفه جویی ناشی از

برگزاری جلسات مجازی

بالغ بر

0

میلیون تومان

صرفه جویی ناشی از

عدم مصرف سوخت

بهره وری های شوکا برای مشترکانش

فارغ از ارزش‌هایی که خدمات شوکا برای مشترکان و جامعه می‌آفریند، بهره‌وری‌هایی را هم به‌صورت مستقیم برای سازمان‌ها و کسب‌وکارها به همراه دارد. این بهره‌وری‌ها آن‌قدر بدیهی هستند که گاهی آن‌ها را فراموش می‌کنیم. استفاده از فناوری ویدئو کنفرانس به‌عنوان شبیه‌ترین نوع ارتباط به ارتباط حضوری، می‌تواند جایگزین این نوع از ارتباط شود. ثمره این جایگزینی تماس‌های ویدئویی، برگزاری جلسات مجازی و کنفرانس‌ها و رویدادهای مجازی هستند. در ذیل به بهره‌هایی که از این روش‌ها نصیب شما می‌شود اشاره می‌کنیم:

حس یک تجربه

تجربه برگزاری جلسات یا ارتباطات ویدئویی (ارتباط تصویری و صوتی به‌صورت هم‌زمان) و استفاده از فناوری‌های نوین، علاوه برافزایش سطح آگاهی، توانمندی و اعتمادبه‌نفس در افراد سازمان، حس لذت‌بخش یک تجربه جدید را برای کارکنان سازمان فراهم می‌کند.

بهره زمانی

فناوری ویدئو کنفرانس شوکا، با فراهم کردن امکان برگزاری جلسات مجازی زمان‌های صرف شده در ترددهای درون و برون‌شهری را از بین برده و فاصله افراد سازمان را با اتاق جلسات در هرکجای دنیا به‌اندازه یک کلیک کوتاه می‌کند.

موثر و پربازده

نتایج تحقیقات نشان داده ارتباط ویدئویی 50 درصد بیشتر از ارتباط صوتی مؤثرند. این یعنی بیش از 80 درصد انتقال مفهوم پیام! همچنین جلسات مجازی برگزارشده با فناوری ویدئو کنفرانس شوکا همواره در موعد مقرر آغازشده و بدون حاشیه و پرت زمانی پایان می‌یابند؛ و …

حفظ سلامتی

گفتیم سفر زمان می‌خواهد، هزینه می‌خواهد و از همه مهم‌تر سفرها و ترددها آبستن حوادث هم هستند. کاهش سفرها مخاطرات ناشی از تصادف یا مشکلات اقلیمی ناشی از سفر را برطرف می‌کند. با استفاده از فناوری ویدئو کنفرانس، سفرهایتان را کاهش داده و احتمال مواجه با خطر را کم کنید.

بهره مالی

سفر و ترددها فارغ از زمان، منابع مالی سازمان یا کسب‌وکارتان را صرف حمل‌ونقل و پرداخت هزینه کارکنان غایب و در سفر می‌کند! فناوری ویدئو کنفرانس می‌تواند کارکنان سازمان شمارا بدون ترک میز کار راهی جلسات و ملاقات کند.

امکان پذیری

شما حتی با سریع‌ترین وسایل حمل‌ونقل و دسترسی به نامحدودترین منابع مالی هم هیچ‌وقت نمی‌توانید در یک روز به چند شهر در مسافت‌های دور سفرکرده و با چند صد نفر به‌صورت حضوری ملاقات کنید و سپس بدون خستگی از سفر به پشت میز کار خود برگردید!

شوکا با همراهی شما در حال تبدیل شدن به موثرترین ارائه دهنده خدمات ارتباطی از طریق ساده سازی و توسعه فرهنگ ارتباطات ویدئویی برای همه سازمان ها و کسب و کارها می‌باشد.