ویژگی های سرویس جلسات ابری
به اشتراک گذاری : فایلهای عکس، تصویر و نمودار، برای همه حاضران در جلسه .
دارای قالب برای جلسات جهت برنامه ریزی و برگزاری جلسات “تکرار شونده”
امکان ضبط جلسات
قابلیت نظرسنجی، حضور غیاب و رای گیری
امکان برگزاری همزمان جلسات مختلف در اتاق های مختلف
محیط کاربری و راهنمای استفاده کاملا فارسی
قدرت گرفته از ابر شوکا
دسترسی به مدعوین خود از میان تعداد نامحدود افراد در درون و بیرون سازمان
دریافت رایگان و ثبت نام آسان در نرمافزارهای شوکا (برای پلتفرم های مختلف )
امکان مدیریت جلسات در حال برگزاری (مدیریت جلسات)
اطلاع رسانی خودکار به مدعوین جلسه از طریق پیامک و ایمیل
دارای کارتابل جلسات در نرم افزار برای رویت و آگاهی کاربر از جلساتی که به آن دعوت شده
امکان حضور و غیاب در جلسه
برگزاری جلسات مجازی بدون نیاز به تجهیزات، با فناوری ابری ویدئو کنفرانس شوکا پوشش همگانی سرویس ویدئو کنفرانس جلسات ابری شوکا و درخواستهای متوالی برای سرویسهای مناسب کسبوکارهای کوچک (10 و 15 صندلی)، ما را بر آن داشت تا سرویسهایی مناسب کسبوکارهای کوچک را با روشی آسان در اختیار شما قرار دهیم.
با این روش کسبوکارها میتوانند، بدون اتلاف وقتهای مرسوم برای ترددهای اداری و …، قرارداد سرویسهای مناسب برای کسبوکارهایشان را با شوکا منعقد کنند.
مزیت منحصربهفرد سرویس جلسات ابری شوکا در نامحدود بودن لیست مخاطبین (نه تعداد) آنها است. این بدان معنا است که شما با خرید سرویس 10 صندلی شوکا، می توانید 10 صندلی آزاد (کاربر آنلاین) را در اختیار تمام افرادی که نرمافزار شوکا کلود (shooka cloud) را نصب و فعال کردهاند قرار دهید. این صندلیها انحصاراً در اختیار یک فرد نخواهد بود؛ بنابراین اگر شما در هرماه، نیاز به برگزاری جلسات مجازی با 20 نفر در سه نوبت را دارید و تعداد شرکتکنندگان شما در هر جلسه بیشتر از 10 نفر نیست، میتوانید، سرویس «10 کاربره» را بهصورت آنلاین خریداری کنید.
با خرید آنلاین سرویسهای مناسب جلسات ابری شوکا، بهآسانی ارتباطات کسبوکار یا سازمان خود را بهینه و موثر سازید.